Elina

live each moment

Jag går på livets väg.

Publicerad 2013-07-10 15:40:23 i Allmänt,

Kom just hem från världens bästa miniorläger! Fina barn, lek och skratt, underbart god mat, härliga rörelsesånger och Jesus i centrum, vad kan bli bättre än det? Måste också säga vad tacksam jag är, för allt! Vi hade ett helt amazing ledarteam, där vi alla hade så bra personkemi. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge! TACK!
Jakob bjuder på glass efter det finfina miniorlägret.


Nu har jag mittiallt börjat jobba på dermoshop. Måste nog säga att jag trivs helt bra där. De har iallafall en superfin matsal. :) Men det är sådär lagom svårt och ett arbete där man inte behöver tänka så mycket.

En stycke Elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela