Elina

live each moment

I belive I believe!

Publicerad 2012-09-16 16:43:37 i Allmänt,

Måste bara berätta lite om min helg som har varit helt awesome
Jag har alltså varit på dubbelkryssning med jättefina och roliga människor
Tänk dej en båt med 2000 kristna ungdomar som inte dricker alkohol men har det galet villt och roligt iallafall
En båt där lovsång spelas i hissen och korridorerna och alla människor har feelisen på topp
Bästa Planetshakers spelade på fredasnatten och det går liksom inte att beskriva hur bra de var!
Silja Galaxy, jag kommer aldrig glömma dej och denna fantastiska resa

Zumba kryssning på 4:e gången vi for över till Finland var ju också helt najs.
Att dansa är nog det bästa som finns!

Men jag måste nog erkänna att det räcker med kryssningar för min del nu på ett tag.
Nu e jag såå trött efter all förlorad sömn och alla skolarbeten börjar plötsligt hopa sig
Men så är ju verkligheten och nu är det bara att köra hårt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela