Elina

live each moment

Walking on

Publicerad 2012-03-09 20:29:18 i Allmänt,

Idag har jag sökt till olika skolor

Universitet

1. Logoped
2. Speciallärare

Yrkeshögskola

1. Socionom i Åbo
2. Socionom i Hesa
3. Socionom i Vasa

Hoppas hoppas hoppas jag slipper in till Logoped! Men dom andra alternativet är nog bra dom också. Gud får bestämma vart ja slipper in :)
Sedan ska jag också söka till Logoped i Umeå, men ansökningstiden är annorlunda till Sverige.


Annars är det studentläsning för fulla muggar som tar upp all min tid
Religion, Engelska, Psykologi och Matte
Kämpa in i det sista!

Vi måste ju tro på Albert Banduras teori om själveffektivitet!
Byggare Bob: KAN VI KLARA DET!? KLART VI KAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela