Elina

live each moment

Award

Publicerad 2011-11-07 12:21:46 i Allmänt,

Awardens villkor: Länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till 5 nya bloggvänner.


Jag blev utmanad av Fanny

1 När ingen ser eller hör mig…
Är jag bara mej själv och gör det som faller mig in. t.ex.att sjunga för full hals är en av mina absoluta favortitsysselsättningar, dansa gör ja också!
2 Jag går aldrig hemifrån utan… Skor att gå i. Men jag försöker nog minsann alltid ta med telefon och sånadär nödvändiga saker, men ibland glömmer jag liksom bort de å då e ja utan. (vilket har hänt ett antal gånger)
3 Min blogg heter som den gör för att jag… måste ha ett bloggnamn och eftersom alla andra bra namn var upptagna så tog jag ett som jag tyckte var ganska så fint och intetsägande.
4 Om jag vågade skulle jag… Hoppa bungyjump, fara någonstans låångt borta och se någonting nytt. Dessutom skulle jag gå fram till vilken random människa som helst och prata om livet och andra roliga saker. Sedan skulle jag säga hej till precis varenda människa jag möter, listan kan göras oändlig. Oj om man skulle vara modig alltså! Vad man skulle få mycket gjort i livet!
5 Om 10 år kommer jag… förhoppningsvis ha en familj med många underbara barn, ha ett coolt arbete som jag trivs med, ha massa fina vänner och leva livet fullt ut!

Jag utmanar:
Emilia Enlund
Karolina Wallin
Anna-Lotta Forsström
Maria Jansson
Johanna Pada

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela