Elina

live each moment

Snart e de slut å snart börjar något nytt

Publicerad 2011-05-30 21:16:55 i Allmänt,

Du får ursäkta mig för min långvariga och smärtsamma frånvaro bloggen, ja vet att det har varit ytterst svårt att klara sig, men du måste förstå att det finns viktigare saker att göra ibland än att uppdatera dig ;)
Men nu måste jag bara nämna här lite smått att de endast e 3 ynka småpytte dagar kvar av skolan
sorgligt men sant! Å bara ETT prov kvar, så otrolit otrolit skönt att de inte går att beskriva.
Men lite sorgligt e de ju förstås att inte få träffa alla finisar till klasskompisar längre. Men inte blir ni av med mig så lätt inte! Dagen till ära har ja nu läst på prov, kan ni föreställa er något mer underhållande? Skulle inte tro det
Och om ni e intresserade av vad jag har gjort i helgen kan jag låta er upplysas om att jag på fredagen for till Vasa med fina Fanny. Vi blev genomvåta och lyckades tappa bort oss i Vasa, men efter dom små missödena kom vi äntligen fram till sion och fick umgåsas med mycket angenäma människor. I lördas fick jag träffa mina kära kusiner från Vasa, vi hann också åka till gravgården i Övermark å titta på gravstenar. Faffa ska allt få en fin gravsten <3 Sedan i igår gjorde jag något häpnadsväckande stort! Jag bakade en kladdkaka (som jag inte har gjort på år och dagar) som faktiskt blev så god att alla nästan åt upp den tills jag fick besök av fina Emma som den var ämnad för. Och efter att hon hade åkt såg jag film med Simone å Jonnis. "The hangover" Ganska underhållande film måste jag säga.

kusin Jonas å min lillebror Danne

 

Dehär blev ett mycket konstigt inlägg, men ja hoppas att ni har lite överseende. Jag har bara lite konstigt humör ida

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2011-05-30 21:47:21

haha jaa no je na me ås två..:D

Postat av: Emme

Publicerad 2011-06-01 22:48:51

Hiiihiih :P Mera konstigt humör tack!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela