Elina

live each moment

Future!

Publicerad 2011-05-09 21:39:50 i Allmänt,

Barnträdgårdslärare, socionom eller talterapeut?
Det är frågan som ständigt har surrat runt i mitt huvud på senaste tiden
Jag har faktiskt inte den blekaste aning vilket av dessa tre jag ska studera vidare till
men ändå låter plötsligt talterapeut väldigt väldigt bra för tillfället
omväxlande arbete, man får hjälpa folk och främst av allt man får arbeta med barn
läste just på internet att man studerar till det i Åbo
hmm.. faktiskt skulle det nog vara riktigt roligt att studera i Åbo
men å andra sidan känns det väldigt långt bort
Vasa är den stad jag helst skulle vilja studera i

Nej nu är det bara att att lita på att Jesus har det här helt på klart
för det har han ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela