Elina

live each moment

Våren är här

Publicerad 2011-03-19 16:00:34 i Allmänt,

Ida har jag varit med dessa två coola typer
Diesel som varit på eget äventyr i en och en halv vecka och plötsligt kom tillbaka sådär mitt i allt
Men gissa om ja blev glad då hon kom hem, snyggare katt än hon finns inte
Å Daniel är min nya bästavän
Han har no lösning på alla frågor man funderar över, får allt att låta så pannkaksenkelt så det finns inte
fast frågor har han också i överflöd av
alla världens konstiga frågor som man aldrig ens har funderat över, men de e bara att svara så gott de går
Har jag förresten nämnt att det är bautafint väder idag. De går ju tillochmed att vara utan jacka
Somaren är snart här! :D






Denna bild har Danne tagit så jag skyller på honom att den e lite suddig.







Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2011-03-19 18:13:18

Hahha, ja oj oj vilket sammanträffande! coolt! :D

Å oj så mysit e sir ut på täide bilden så! :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-03-20 20:53:45

SÖÖÖT! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela