Elina

live each moment

tisdag är det idag

Publicerad 2011-03-01 22:46:42 i Allmänt,

Hej hopp!
Idag har ja läst ti studenten (dukti mejj) ända från 11 ti 4 med några få avbrott som man måste ta för att man ska få in något mer i hjärnan. Alltså de har allti förundrat mej hur mycket man egentligen kan få in i huvet för än har man ju inte direkt fått någon värre hjärnskada eller minnesförlust av allt man har haft att lära sig. Men en liten del har kanske att göra med att man glömmer bort typ allt man har lärt sig då man har skrivit ett prov. Det är bara putsväck! Ganska så onödigt egentligen. Fast intressanta saker kommer man ju ihåg och det är ju tur de.
Iallafall så tillbringade jag resten av dagen hos Emma med Simone. Skojjit! Vi såg på film och så släpa jag med dem på en länk ute i blåsten, av det konstaterade vi att vi hade grymt dålig konditon. Sedan lekte vi med hennes 4 åriga bror resten av kvällen. Alltså han var typ jättemegagulli och sa världens mest smarta saker. Vad ett barn kan få en att le alltså och cool va han dessutom. Körde rymdskepp, var frisör, spelade finduskortspel och rådda i Emmas alla saker. Men nu måst ja gå å sussa eftersom jag ska stiga upp tidigt imorgon och flitit läsa hälso.

ooh va bra låt


Kommentarer

Postat av: Sara.

Publicerad 2011-03-06 16:17:28

Hejsan! :) Du e så duktig som orkar med gymnasiet!

Int vet ja nu egentligen va jag tänkt skriv åt dej, ja bara fick lust att kommentera din fina blogg! :)

Hoppas allt e bra // Sara. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela