Elina

live each moment

Mitt arbete

Publicerad 2011-07-11 19:43:44 i Allmänt,

Idag på gravgården klippte jag häckar
det var grymt smärtsamt måste jag berätta
häcken var jätte hög så jag var tvungen att nästan hoppa för att få något klippt
och till på köpet var det fullt av brännäslor som jag hela tiden brände mig på och jag var också omringad av massa bromsar och myggor som hela tiden bet mig
men om jag ska se det ur den ljusa sidan så blev det faktiskt riktit fint
å de e ju ändå resultatet som räknas!

och annors så trivs jag faktiskt väldigt bra på jobbet
de e väldigt omväxlande arbete, roliga arbetskompisar och om man har tur får man lyssna på radio!
tanterna som går för att sköta om sina gravar är också väldigt gulliga
dom tycker no att vi har det så fint på gravgården
en tant blev också jätteglad då jag log mot henne. Hon tyckte att det var så roligt att ungdomar nuförtiden kan vara glada


hittade en väldigt gammal bild av vår kyrka på google

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela