Elina

live each moment

how wonderful life is while your in the world

Publicerad 2011-07-18 20:55:26 i Allmänt,

Nu är det nog så att ja saknar min snygga å fina syster!
hon har varit borta i nästan en vecka nu och kommer hem först på freda
tänk vad konstigt det är att vara hemma utan henne så lång tid, tomt på nåt vis
hon får nog utvecklas supermycket på detdär KDS, jag å vill säger jag bara!
Men nog är jag glad för hennes skull
Det är så roligt att tala med henne i telefon nu å berätta allt som händer i våra liv åt varandra

Du ger starka färger och ett stort innehåll i mitt liv
utan dig vore jag ingenting
jag älskar dig om du inte redan visste de





Kommentarer

Postat av: Simone

Publicerad 2011-07-23 21:26:02

<3 !!

Postat av: Nanna

Publicerad 2011-08-11 14:28:13

Wow, vilka underbara bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela