Elina

live each moment

We´re gonna lift our voice in victory

Publicerad 2011-01-06 19:58:00 i Allmänt,

Enligt mej e de ganska så dumt att man måste läsa på prov under jullovet
heelt onödigt me sånt
På jullov ska man va ute å pulka, ha snöbollskrig, se på film halva dagarna och va med alla coola människor.
Å här sitter jag med 2 tjocka religionsböcker och försöker fatta vad jag läser.
dumma prov!
Det går inte så bra om jag får säga de själv eftersom jag hela tiden kommer på tusenmiljoner saker som jag definitivt måste göra först
Men jag väntar fortfarande på att inspirationen ska flöda ;)

Idag var jag annars på möte ti Salem
Det tackar vi för! Annars skulle min dag inte alls ha varit så innehållsrik
Lena, Jag och Simone uppträdde med dansen från Mvv och det gick väl hmm bra...
förutom att det var så sakta ljud så det hördes allt vårat klampande vilket ledde till en del skratt
Men det var rolit! Å de e ju huvudsaken :D
Å min syster sku kunna bli predikant eftersom hon var så proffsi att prat :)
Annars har jag umgåsats med mina kusiner ida också

Kommentarer

Postat av: Mariah

Publicerad 2011-01-06 22:44:05

SV; mihi tack! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela