Elina

live each moment

Gomorron världen, här kommer jag!

Publicerad 2011-01-29 15:44:32 i Allmänt,

Kära blogg, du äro försummad! Jag ber så hemskt mycket om orsäkt för min frånvaro. Hoppas att du ändå överlever. Men för att gottgöra detta kan ja ju berätta om mina senaste dagar ute i stora världen. Jag har börjat läsa på studenten! (Duktiga mejj) Som ja ska skriva denna vår i hälsokunskap. Det blir läskit sku ja tro, men hoppas att ja klarar mej utan allt för mycke stress. De skitiga är ju att det annors så ljuva sportlovet går helt i spillror pga. att man måst läs. Men men inte tappa modet, det är ett enda sportlov i min hela livshistoria. Det kan man no klara.

Sedan har jag också hunnit va på bal i gymnasie, faktiskt blev det roligare än ja hade trott. I vissa fall är det nog mycke bättre att inte ha några förväntningar! Då blir man ju inte besviken heller. Men iallafall så va de riktit trevlit me allsång, teater av våra kära lärare, välkomsttal av Joss, trerättersmidda (som var så gott att ja åt så mycke så ja börja må illa) sång av musiklinjen, å salongsdans med polynesen å allt annat rolit.

Alltså dehär ha ja tänkt mycke på senaste tiden.
Allt är vad man gör det till
Alltså de är ju så hela tiden, om man har bestämt sig fött att det kommer blir tråkit å helt skit å sitter å surar hela tiden och inte gör något åt de. De är väl klart att de blir tråkit o trögt då.
Men om man istället e positiv å faktiskt försöker göra det bästa av situationen och inte bara tycker synd om sig själv så blir de oftast bättre. Man kan göra en helt jättetråki tillställning till något jätterolit med bara en positiv inställning

Här är en fin bild på vår cool hissalärare Bjarne som ska föreställa ett grymt lejon :)

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2011-01-29 22:11:37

Vilken fin blogg du har:)

De e så roligt att läsa och märka att du e lika glad här som i verkligheten:D

Beundrar dig för det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela