Elina

live each moment

Minun mielestäni är ett väldigt viktigt uttryck i finska

Publicerad 2011-01-16 21:20:22 i Allmänt,

Alltså wow vilken bra helg de har vari! :D
Sion var så heltsuperbäst så de går inte att beskriva, speciellt allt folk
sedan sov ja hos kusinerna och råkade i sömnen sparka till en bokhylla som nästa tänkt fall över mig :) Men som tur klara ja mig oskadd. Sedan var ja hela dan me kusinerna och pulka o skrev fina hälsningar i snön.
Jag hann också vara med ett stort gäng på bio, Prins Caspian och skeppet gryningen, very good. :D Sedan pärela barin och andra skojjighter hos oss. Ida har ja mot min vilja sett på finska nyheter och skrivi en lång och jobbi analys om de. Och inte att förglömma så va ja också ti Emma ida.
Nu ligger ja på golvet i mitt rum å lyssnar på musik, fin avslutning på helgen. :)

Alltså usch å förlåt för mitt tråkiga inlägg som bara handla om va ja ha gjort. Jag ska försöka bättra min tråkighet. Hoppas ni inte somna iallafall och om ni nu mot förmodan gjord de så kan ja ju önska er god natt

Btw. så drömd jag att någon försökte mörda mig flera gånger inatt :S men hoppas att ni inte drömmer några mardrömmar utan har söta o. fina drömmar iställe. Ni kan t.ex drömma om Aslan ;)

Kommentarer

Postat av: Becka

Publicerad 2011-01-18 15:51:40

Hoppas ni inte somna iallafall och om ni nu mot förmodan gjord de så kan ja ju önska er god natt



Hahahah ååh, hede gjord min dag :D gonatt på tu å! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela