Elina

live each moment

åttondejanuaritvåtusenelvaklockantjugotreförtiofem

Publicerad 2011-01-08 22:45:41 i Allmänt,

Ida har ja pulkat på det awesomiga vargberget med massa härligt folk. Det var riktit roligt! Hårt gick de och massa snö fick man i ansiktet, väldigt uppfriskande. ;D Men alltså de e no roligt att va ute i snön, man känner sig så fri, riktit jullovsfeelis. Va synd att jag inte har vari ute så värst mycke detta jullov, fast igår var jag faktiskt ut me lillebror. Vi va riktit duktiga å byggd en snötunnel i ett dike. Eller det var egentligen jag som grävd å han prata å fråga om den snart skulle bli klar. Men så e de då ;)
Prov har jag också hunnit läsa på, rolit rolit. Men det är ganska igenomkommande förutom alla konstiga hinduiska skriftsamlingar som jag bestämt tror att en börjar på något med upanishader någonting och att man ska kunna alla religioner bara sådär. Det är ju nog att kräva liite för mycket.

Bild från då vi dansa i Salem, tagen av coolaste fotografen Maria.

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2011-01-11 16:07:31

Ja, he var no bra he tror ja! :D

nåmen tack tack (:

Ja tycker om tieg! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela