Elina

live each moment

live love laugh

Publicerad 2011-02-12 00:15:47 i Allmänt,

Hej hej
ida har jag varit lite upp och ner dalande men mer åt det uppdalande hållet
Sion var placet to be ikväll (sehr gut)
alltså wow vad mycket det kan göra att någon kommer fram och ger en en komplimang!
Man blir alldeles varm och glad inombords
Sånt skulle man behöva använda väldigt mycket oftare
skina upp världen med ett leende och en komplimang

nu har jag en fin låt i mitt lilla huvud som jag inte kan få bort, så därför tänkte jag dela med mig av den förtjusande låten
TSAMINA MINA EH EH WAKA WAKA EH EH TSAMINA MINA ZANGALEWA CUZ THIS IS AFRICA TSAMINA MINA EH EH WAKA WAKA EH EH TSAMINA MINA ZANGALEWA CUZ THIS IS AFRICA osv..
Varsågod för den, kanske någon till och med fick den i huvudet som jag, grattis säger ja isåfall, den kommer inte att lämna dig i första taget. mohahahaa ;D Den är väldigt fastklistrande av sig

Imorgon ska jag vara flitig studerande å tvinga mig själv att läsa till studenten
men det ska väl nog gå bra tror ja, bara man har förtroende för sig själv så går allt
den som vill så kan ju heter det väl
men det skulle ju också vara fint att gå ut och ta kort imorgon
bara jag inte förfryser stortån vill säga
man måste klä sig varmt så fryser man inte, ojj dedär var nästan smartaste saken ja har sagt på hela dagen
ibland har man ju lite skills
men som sagt det finns inget dålit väder bara dåliga kläder

Hej då och gonatt och sov söta drömmar.

Kommentarer

Postat av: Emme

Publicerad 2011-02-12 19:21:02

Haha! Alltså du e noo lite rooli ibland tu!! :P <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-14 11:10:57

Jaa alltså hitche va typ ganska roligt! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela