Elina

live each moment

Happy Birthday

Publicerad 2011-02-26 14:43:00 i Allmänt,

Ida har jag städat! fast med lite hjälp av min gulliga lillebror. Han plocka typ bort alla saker från hyllorna och for över allt dam sådär hastigt åså tyckt han de va färdit. Men de såg ju förståss värre ut då allt damm var svart och ihopklimpat istället för ett jämt lager. Men va gör det! De e ju bara att göra det än gång till, huvudsaken var nu att han var på så bra humör och fick mig att tycka att det var roligt också. Å fint blev det ju! :D Så man kan nästan säga att the mission is accomplished för hela sportlovet. Nu har jag inga mera måsten på typ hela lovet. Happyface! Men glädjen varar säkert inge länge, jag slår vad om att mina kära föräldrar tycker att jag ska göra både det ena och det andra. Men de ska vi inte tänka på nu.
Ikväll ska ja på trippelkalas! Det ser vi fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela