Elina

live each moment

Snart är det påsk!

Publicerad 2011-04-20 19:38:16 i Allmänt,

Godkväll mina vänner! Jag fick just veta att jag skulle få sommarjobb på dagis! Det är mitt absoluta drömjobb och jag blev jätteglad och förvånad då jag läste de. Men sedan fick jag veta att det var ända i Pjelax, längst bort i Närpes man kan komma. Såå.. med tanke på att det skulle typ ta en timme dit å tillbaka med min lilla vespa och att jag redan har jobb redan var jag tvungen att tacka nej. Men ack så mycket det tog emot! Det skulle vara så megaroligt att få vara å leka med barn dagarna i ända. Men jag intalar mig att det får bli nästa sommar istället då jag har körkort. Då är det minsann bestämt att jag ska va på dagis nästa sommar! Så de så!

Imorgon är det då Påsklov som gäller! Skojj! :D Lite stressigt blir de kanske men enligt mejj är det mycket bättre att ha mycket program än att inte ha något alls.


här är vår fina kör som ska uppträda på sönda
Kom å skåda, de blir awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela