Elina

live each moment

Have a good time

Publicerad 2011-04-05 19:21:58 i Allmänt,

Idag står det i min kalender "Lyckodag" skrivet av Jasse
När jag kom till skolan fick jag en hel låda full med godis av henne. Mums!
Å tack säger jag till Jasse! ;)
Å sedan fick jag veta att jag fick jättejättebra i studenten (iallafall enligt mej) och det gjorde verkligen att min dag blev den lyckodag som det stod
Jag bara förberedde mig för det värsta och när hon sa vitsordet fråga jag bara "Alltså hörde jag verkligen rätt nu?" Det var liksom svårt att fatta.
Det var bara Emme som fick se mitt lyckoskutt påväg ut.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-04-05 19:44:19

Grattis till att e jieg bra! ;D (bruk man säjj så?^^)

Postat av: Sara.

Publicerad 2011-04-07 15:33:35

Grattis från mej också, och kramar!

Hoppas du får en fiin påsk :D

Postat av: Elina

Publicerad 2011-04-09 09:12:27

Tack Sara! :D Du ska ha en jättefin påsk du me. Hoppas att vi syns snart. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela