Elina

live each moment

pictures

Publicerad 2010-09-29 21:28:23 i Allmänt,






















De här är några av bilderna jag tog ida :D
De va jättefiint! Tänk att Gud har skapa allting helt perfekt och underbart :)

MEn Mittiallt såg jag en huggorm, å de va så läskit att ja sprang bor allt va ja kunde. Men sen kom ja på att ja skulle ha tagi kort av den! ;) Men men.. gjort är gjort.. men de positiva saken är att jag inte blev biten! ;D

Alltså varför har jag aldrig upptäckt hur braa bibeln egentligen är!? Nu ha ja nu iallafall gjort de! :)

Kommentarer

Postat av: Adriana

Publicerad 2010-09-30 19:58:53

Oj alltså Elina due så fiin! <3 :) o så har du så fina bilder o ^^

(+ ja saknar dej! :O )

Postat av: Elina

Publicerad 2010-10-01 11:59:19

Tack så jätte mycke! DU e fin, å du har världens finaste blogg me världens finaste musik! <3

(Å jag saknar dejj! Vi måst träffas snaart! <3)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela