Elina

live each moment

in everything I say and do let my life honour you

Publicerad 2010-09-27 08:51:26 i Allmänt,

Morsning korsning!
Igår var en happyday! :D Först var jag på dans med flow. De va skojj fast ibland sku man gör såndär helt udda steg å rulla nå konsitgt på golvet å de va jag inte så proffsig på, men ja lärd mig mer å mer. :D
Sedan gick jag och simone till Felicia å Becka, de va jättenajjs å prat me dom. :)
4 o´clock var det möte i fila, Jappe predika jättebraa o rolit, men ja kommer int riktit ihåg va han sa just förtillfälle men ja kommer no på de snart. ;)
Åså fick ja träffa alla härliga människor!! <3
Sedan var de körövning å ja sjöng alt, ganska väldigt skönt att inte måsta sjunga de höga tonerna som e omöjliga att komma upp till.  Fick skjuss hem med två kvinnor från pörtom, den ena av dom tala norska och var jätteglad. Norska är nog världens gladaste och härligaste språk! Någongång ska ja nog till norge alltså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela