Elina

live each moment

Månda, tisda, onsda, torsda, FREDA, lörda, sönda

Publicerad 2010-09-17 10:05:23 i Allmänt,

Ida ska jag till Vasa :D
Först skall jag till den underbara flickan Liisa å prata med henne :)
De ska verkligen bli roligt eftersom jag inte har pratat med henne på evigheter kännst det som

Sen bär det av till Sion på superfridaychurch
Hoppas de blir braa!

I helgen blir det provläsning för hela slanten!
Nu gäller det att ta sig i kragen och plugga Geografi, Engelska och Psykologi
Matteprov har jag också men det är jag så proffisg på att jag inte behöver läsa nåt! ;D
På torsda sedan är jag FRII som en fågel, från allt som heter provläsning!



Lägger upp den här videon eftersom jag och Jasse sjöng den på matte hela tiden när vi inte orka räkna. ;D

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2010-09-17 20:13:59

hahah, bra me 18 and life!

Postat av: Elina

Publicerad 2010-09-18 10:20:15

jajja!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela