Elina

live each moment

I want to wake up kicking and screaming I want to live like I know what I'm leavin I want to know that my heart's still beating

Publicerad 2010-09-28 16:42:30 i Allmänt,

Den här veckan är något  alldeles extra

Jag ska ta mer tid med gud, han är ju ändå den jag lever för och ger meningen med hela livet

Läsa bibeln! De ska jag göra och jag är säker på att de kommer bli jättenajjs.

Sedan ska jag också göra sådana saker som jag aldrig skulle våga annars. :D

 

Cell igår var annars jättebraa, alla är så fina <3

Tänk att man inte e ensam! :D

Å ida bad emme och jag högt i simhallen omgivna av massa med folk. Vi tänkt att de sku nog vara häftigt om man faktiskt sku gör de, men sen tänkt vi, någon annan gång. Men sedan så sa vi, varför sku man it kunna gör de nu, va förlorar man på de!?

Å vi gjord a, å de va jättebraa å behövande, God is AWESOME!! :D

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-09-28 18:12:36

Wow, modigt! :D Ja hejjar på er! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela