Elina

live each moment

Det lilla ljus jag har det ska få lysa klart, det lilla ljus jag har, det ska få lysa klart, det lilla ljus jag har det ska få lysa klart lysa klart klart klart lysa klart

Publicerad 2010-10-19 16:57:24 i Allmänt,

Sista tiden har de varit väldigt mycket program
teater i vasa, superfridayshurch, dans, halv 8 hos mig, dans, pratstund med fammo o faffa, barnjomppa å cell
de har verkligen varit braa dagar, fylld med härliga människor o roliga stunder:)

Men ibland behöver man tid för sig själv också
å ida är en sån dag (förutom skolan då)
ja ska jag inte göra nåt vettit alls
Bara va å njuta å sitta insvept i en filt medan det är regnrusk därute :)
Ojj nu kom ja på en jätte bra ide!
Ja ska tända ett ljus å läsa bibeln
Myyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela