Elina

live each moment

Sjörövarfabbe farfarsfar är minsann en sjusärdeles karl. Kring alla hav han far och far tjohej hadelittan lej

Publicerad 2010-10-27 21:07:23 i Allmänt,

Hejjsan hoppsan! :D
Ida ha ja försökt läsa på finskaprov (Javeet jätteskojjit ;) )
Resultatet av de blev att ja somna och sov i 3h
Såå... man kan nog säga att de blev en ganska lyckad provläsning, lärde mig ju typ 10 ord! ;D
Men imorgon DÅ ska ja inte somna!
Då ska jag plugga tills jag stupar (nästan iallafall)

Men nu vill ja bara att de ska vara helg! :D
Alla som inte har nåt att göra på lördagskvällen kl 9 tycker jag att kan komma på ungdomsmöte till Fila
I´ve got a feeling oooohh that lörda ska bli en happyday! :D





Min söta lillebror :)
Idaa läste jag petson å findus åt honom, han tyckte de va jättekul!
Speciellt då jag läste blablablaaa  blablaa :D

Kommentarer

Postat av: lena

Publicerad 2010-10-28 15:21:48

Hhahah, Naaaw! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela