Elina

live each moment

Riksdagen bestämmer om skatter och gdkänner varje år stadsbudgeten

Publicerad 2010-10-15 12:20:05 i Allmänt,

Nu sitter jag på samhällslektion och lyssnar på bjarne när ha talar om riksdagen.
Jag troor iallafall han gör det, är inte riktigt säker eftersom jag inte har lyssnat så värst mycket.
Förra samhällstimmen konstaterade vi att han har världens bästa röst att somna till.
Det var jätteskönt att bara stänga ögonen och drömma sig bort. :)
Men när man faktiskt lyssnar är det faktiskt ganska intressant, skulle faktiskt måsta bestämma mig att lyssna lite mera, då behöver man ju inte läsa lika mkt på prov.
Men då han ska komma in på alla dessa tusen sidospår hela tiden ;)

Kanske det var lite onödigt att skriva om mina åsikter om samhällslektionerna men jag slår vad om att ni ändå tyckte de va superinteresting! :D

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-10-15 13:22:13

Kan hålla med om att Bjarne har en tendens att vara ganska sövande ibland ;)

Postat av: bloggläsaren

Publicerad 2010-10-15 13:28:38

Tack för dagens bästa skratt!! Nu lever jag en dag längre!

Den rubriken skiljer sig en aning från de andra:).

Humor i högsta grad alltså.

Postat av: Elina

Publicerad 2010-10-16 21:24:12

haha va braa! :D

Postat av: lena

Publicerad 2010-10-19 16:05:47

Oj tack Fina fina Elina! lyst opp min kvield hede! (:

Du e så bra å ja tycker om tieg! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela