Elina

live each moment

I don´t love you for who they say you are but for who you are to me. You are my peace, you are my hope, you are my life oh lord

Publicerad 2010-11-06 20:39:53 i Allmänt,

Idag ha ja vari dukti å paketerat julförpackningar på Dermoshop i ca 6 h
Det var ganska så enformit men med fint sällskap blev allt mycke bättre :)
Sen ett tag blev jag och lotta lite urflippade och sjöng några väldit fina sånger åt alla som arbeta ;)
Vi hade melodin till en elefant balanserade å sjöng:

En tvål vi paketerade på Dermoshop
De tyckte vi var så intressant så vi gick å hämtade en till
Två tvålar vi paketerade på Dermoshop
De tyckte vi var så intressant så vi gick å hämtade en till
osv...

Sedan hade vi lådor på våra huvuden ett tag också men de kanske inte man ska säga nåt mer om
På hemfärden var vi så trötta så vi somna

Men sen när jag kom hem, då skulle man ju bara vilja sätta sig i världens mjukaste soffa å bara slötitta på tv
men icke! Då måste man utbringa sina allra sista krafter å läsa på prov.
De gick nu hrm hrmm... bra
jag bara hittade på tusen andra saker att tänka på och somna nästan en gång
Men min fina pappa försökte iallafall förklara allt om partier å mandater å sånt
å ja försto de faktiskt mycke bättre då han förklara
Han tyckte nog att jag ska börja sätta in mig i sådana saker å börja ha koll på saker å ting
Han bara "Men väit it du hitche!? "
:D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela