Elina

live each moment

Jesus du är bäst ingen orsak till protest

Publicerad 2010-11-04 20:10:28 i Allmänt,

Prov prov å mera prov!
Imorgon är det hälsoprov som gäller sedan samhällslära å finska
alltså det är inga problem då det gäller att skriva själva provet
men att läsa flera miljarder timmar före och försöka få allt inpräntat i hjärnan är den dumma delen
Jag måste säga att jag är ganska så mycket sur på prov-bert just nu!
de känns som ja sku behöv gå ut å boxas på ett oskyldit träd eller nåt för att avreager mig lite


Jag har förresten kommi på att då man skriver ordet ojojj på mobilen blir det mjölk ;)
De tyckt ja va lite rolit
Men annars va de ganska skönt att va ensam hemma ida
vissa fördelar som att fö sjunga med full hals i hela huset utan att en lillebror argt ropar "TYYYST" är ganska najs
Å barnsånger är bäst! :D
Nu ska ja förresten si på prison break säsong 1
De e no grejjer de! :D
Å imoron ska ja si om ja e lika dukti som min kära syster å gå upp en halvtimme tidigare för att läs på hälsokunskapens uuunderbara värld


(tänkt lag en jättehäfti bild men e fick na fäil så e får va tå ;D )

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-05 09:39:42

Hahha, Alltså Du e på rektit så Bra Elina! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela