Elina

live each moment

Joy

Publicerad 2010-05-20 20:31:21 i Allmänt,




Just nu är jag jätteglad :D Ja har just ringt till min arbetsgivare å frågat om jag fick vara borta 3 veckor och gissa vad hon svara. Hon svara JA! :D:D
Ja känner på mig att sommarn kommer bli jättebra!! Den bara måst bli de! Å dessutom får ja vara utan simone i 5 veckor. haha! :D nejj nu ska ja it va så dum men.. de kommer faktiskt bli riktig rolit eftersom vi aldrig i våra liv ha vari ifrån varandra så länge. :D

Imoron bär det av till stafettkarnevalen då :D Ja ska va me i masstafetten å 4*100m å masstafetten, får si hur he går :) men ja tar e it så allvarlit, de e bara kul att va me!

hejdå, ha de bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela