Elina

live each moment

:)

Publicerad 2010-06-24 23:53:00 i Allmänt,

Det var varmt i växthuset ida
inte så smart att ha mjukisbyxor med fleece inuti ;)
mötte en thailändare på väg ut som sade något jag inte förstod och gav mig ett jättestort leende
det lyste upp min dag ;)
Tänk vad mycke ett leende kan ge!

Var sedan till fagerö och simma med Sara, Simone, Karolina, Emme och Sandra.  <3

Är lite smått fundersam just nu
Snart bär det av till Ilmajoki och jag vet inte alls hur det blir
Om jag alls förstår vad de säger
blir i allafall roligt att få leka med barn

barn är små och söta
de har inga bekymmer annat än att de inte får dendär bilen eller dockan de vill ha
de litar för fullt på sina föräldrar, ser upp till dem
de lever i nuet, tar en dag i taget
så vill jag också va!

Flyg på egna vingar lyft ditt eget plan
sikta mot en högre atmosfär
flyg på egna vingar och när du blir van
finner du nog vingarna som bär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela