Elina

live each moment

It´s you I live for everyday

Publicerad 2010-06-22 16:16:20 i Allmänt,

Hej där! :D
Lite updatering om vad som har hän sedan sist:
Jag var ti Vasa i lördags med Simone och Karolina <3 Vi provade massa udda kläder, vissla vart vi än gick och sjöng barnsånger och bordsböner. ;D Vi gick också in i ett provrum på Anttila och sjöng "när det stormar" åt de som provade kläder. :D

Jag har kommi på världens smartaste sak!
Det är hur härlit som helst att vara glad! Att vara glad från insidan ut och inte ett enda bekymmer som man sitter och grubblar på. Att få skratta så det gör ont i magen och att bara vara sig själv och ingen annan!


här är en av bordbönerna vi sjöng:
(Bamse melodi ;D)

Herre tack att du som gett oss livet
också ger oss maten på vårt bord
du har omsorg om varenda människa
för de har du lovat i ditt ord
och nu så vill jag tacka dig för allt som du har gett till mej
varenda dag så vet jag de
att du älskar mig, HEJ!

Sen var simone och jag å hälsa på Erica en sväng. :D<3
och i söndags var jag med i ett drama på fridskär. :)

Igår fick jag träffa Liisa som jag inte har träffat sedan skolan slutade!! <3 hemska saker! ;P
Vi cykla 17 km! och gissa om vi inte kände oss stolta. :D Men det går mycke bättre förståss att cykla långt när man har någon att prata med. :)

Och IDAG har jag en slödag! Förutom att jag har vari i arbete och plantera blommor hos Farmor så har jag inte gjort typ någonting. Ja har tittat på Jönssonligan, det är vad jag har gjort! :D Jag bara älskar humorn och stämningen i Jönssonligan, man behöver inte koncentrera sig det minsta utan det är bara att sitta och småle åt alla nya GENIALA PLANER dom hittar på. Och Vanheden är verkligen bäst. :D

Jag tror bestämt att jag ska se en till jonssonligan film nu. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela