Elina

live each moment

varenda da har en mening

Publicerad 2010-06-13 19:36:30 i Allmänt,

Emme va hit ida
de var så länge sen ja ha prata me henne "på riktigt"
de var verkligen behövligt
tack för att du finns <3

nu blir de nog att börja gå ock lägga sig
jag börjar 7 i morgon och med tanke på att jag kom hem halv 5 inatt så behöver ja verkligen sova
imorgon är de e ny dag me nya möjligheter
jag VET att den här sommaren kommer bli underbar
Gud är med mig vart jag än går
hur bra eller dåligt jag har det
finns han där
tar emot mig då jag faller
jag kan inte göra annat än att tacka honom för varje sekund
han är störst i hela universum
å han bryr sig om mig
precis som han bryr sig om DIG

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-15 21:19:33

Ja! Såå sant! Han är nog den mäktigaste av det mäktiga. Och vi är väl dom minsta av dom minsta, och ändå vill Gud ha med oss o gör. Bra skrivet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela