Elina

live each moment

Sommarlov!

Publicerad 2010-06-05 20:32:56 i Allmänt,

Nu har vi haft vår skolavslutning och det är sommarlov! Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen eftersom jag ännu inte har en aning om hur den här sommarn kommer att bli. Jag har i allafall bestämt mig för en sak, jag ska INTE sitta där hemma och göra ingenting dagarna i ända. Eftersom jag slutar 12 alla dagar så har jag liksom hela dagen på mig att göra andra roligare saker så det skulle vara jättekul om någon kunde ringa och fråga om vi kan hitta på nåt. ;D (Bara så att jag inte dör av ensamhet ) Men jag hoppas i allafall att det blir en sommar som jag alltid kommer att minnas, det gäller att vara positiv och tro att allt ordnar sig. :D

Jag och Emma! <3 Vi MÅST träffas namäir i somar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela