Elina

live each moment

hejjhopp

Publicerad 2010-06-06 20:42:57 i Allmänt,

Nu sitter jag i mitt rum och har lite smått tråkigt, jag är barnvakt åt lillebror men han har somnat så de e inget vidare sällskap och simone har åkt iväg till Alahärmä. Jag undrar nog hur det kommer att bli att inte ha en störande syster med sig hela tiden. Fast för att vara störande saknar jag henne faktiskt! ;)

Imorgon börjar jag arbeta i växthus då för andra sommaren i rad och jag misstänker att det kommer bli lika plågande som förra sommaren, så det är inte så mycket att se fram emot. Men jaa.. jag vet inte va ja ska säga mer jag tror i allafall att jag ska se en film nu före ja går och lägger mig, "dear john" blir de. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela