Elina

live each moment

Rimfrost <3

Publicerad 2010-12-14 21:26:40 i Allmänt,

Imorgon behöver jag int åka till skolan! :D
Jippiiiie!
Det är vi glada för!
Istället åker jag till vasa och är modell åt Emma som ska göra någon slags uppsättning på mej
Den heter tydligen svinrygg (konstigt namn dedär å de låter ju inte så fint heller ;) )
Men meen det blir säkert fint! iallafall om hon ska göra de fö hon e no proffsi på sånt
Fast ja fattar inte hur hon ska kunna göra nåt me mitt konstiga hår som nästan alla ger upp på då de har gjort om flätan eller vad de nu försöker göra två eller tre gånger. ;D
Ett litet probem är då att hitta till brändö där skolan ligger för jag har inte väärldens bästa lokalsinne
Men hon har t.o.m. gjort en proffsi vägbeskrivning åt mig så säkert går de priima

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-18 00:02:57

tihihi, "proffs" :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela