Elina

live each moment

sudda sudda sudda sudda bort din sura min!

Publicerad 2010-08-05 17:11:50 i Allmänt,

Imorgon är det sista dan i växthus!!! Yeah! :D
Och till på köpet åker jag på humlefastival i helgen så nu är det bara glada miner som gäller!
(sori att jag skriver utropstecken efter typ allt ;) De ha lixom blivi en vana ;D)

Igår kom emme på besök som ja inte har sett på superduperlänge så de var skönt att prata ikapp vad som har hänt sedan sist. :D
Och ida for simone, Ida och jag å cykla till pörtom och åt glass, Najjsigt värre! :D

Alltså tänk! Snart börjar skolan och nu e de redan typ höst och sen efter bara några månader är det vinter och iskallt! Tiden går verkligen fort! De var ju just vinter och massor med snö som aldri ville gå bort ;P
Men ida är det varmt och solen skiner så ida är de utomhusaktiviteter som gäller! :D Och nu har jag en megasöt kattunge vid namn Diesel att leka med dagarna i ända. ;) Oooh yeah!



Ha de braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela