Elina

live each moment

Turn your eyes upon Jesus

Publicerad 2010-08-19 18:51:59 i Allmänt,

tänk att man är skapad precis som man är!
Man kan varken  ändra på sitt utseende eller insidan så värst mycke
Man är den man är :)

Därför tycker jag inte om då folk måste se ut på ett visst sätt för att vara accepterad
att de måste vara tuffa och inte visa så mycke känslor

För att vara populär ska man svära och fara ut och supa med sina kompisar

Jag orkar inte med dehär nå mera!
Jag vill göra en förändring
Gå mot strömmen för en gångs skull
sluta tala skit om folk och börja säga ifrån istället
sluta försöka vara någon annan och va mej själv istället

Jag vill leva för dej Gud!



Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-23 15:20:10

Det där har jag å fundera på! Jag blir så trött på folk som inte vågar vara sig själva! De vågar inte, de tror att de måste.

Du skriver bra Elina! :) <3

Syns kanske snart? jag kommer kanske till Sion nån gång? :)

Postat av: Elina

Publicerad 2010-08-24 15:39:36

Tack Sara <3 :) Joo ja håller me :)

Oj va rolit att du kommer till Sion! Då träffas vi ju där! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela