Elina

live each moment

I was made to love u

Publicerad 2010-08-30 09:20:32 i Allmänt,

Sitter i skolan just nu å har 2 håltimmar! :D :D Göran (vår engelskalärare) är borta så nu är jag glaad! Ja tkr att lärare skulle kunna vara borta lite mera!  ;D Nu sitter jag i soffan med mina heftiga kompisar Jasse, Simone, Emme o Rebecka och vi ser på roliga filmer på söta barn.

Helgen var riktigt FIN!! Den spenderades med massa folk på Lenas villa och vi sköt raketer, åt massa god mat, spelade kort, dansade ringlekar och var ut och gick i mörkret och sjöng för full hals mm. :D

Nu ska jag börja bege mig mot den storslagna lektionen psykologi med Anne. Jag kommer att fatta såå mycke av alla signalsubstanser och excitatoriska substanser. Wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Benjamin

Publicerad 2010-09-01 16:14:30

I wish you LUCK. but I think that lesson have passed ..? :D gymnasiepsykka e nice.

Postat av: Elina

Publicerad 2010-09-01 17:52:59

Haha joo men tack iallafall! :D Ja fatta faktiskt dendär lektionen mer än dom andra. :D Kanske de berodd på att ja försöka lyssna på va läraren sa iställe fö att va i min egen lilla värld. ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela